Ost & Vinkväll



Hund-tjejernas sedan länge planerade ost-& vin-kväll har äntligen blivit av. Succe är ordet och jag håller med Terese och Jenny (Sofia har ju ingen blogg än så länge, men jag tror att hon också är med på noterna), detta gör vi om!! Jag älskade Sofias vinkaraff som kom väl till pass under kvällen, jag tror att jag ätit min årsranson av morötter (& dipp) på en enda kväll, sällskapet var helt fantastiskt och kvällen avslutades med bra musik på krogen, kan det bli bättre?! Som sagt, ett lyckat recept.   

Idag har jag mest varit lite trött, ingen huvveiilta än så länge (kanske för att jag denna gång kom ihåg att dricka ordentligt med vatten i kombination med rödvinet..). Däremot känns det som att jag håller på att brinna upp, det enda jag vill göra är att lägga mig ute i snön, äta glass och sova. Det är såå varmt! Jonas har, lite ofrivilligt, fått sänka värmen här hemma, men det ser inte bättre ut för det, snön lockar fortfarande.. Min egenklimatanläggning håller på att ge upp tror jag. Kanske jag ska smyga ned i källaren och sänka värmen ytterligare..  

Kommentarer
Postat av: Theres

Hoppas livet är lite svalare för dig idag! Sofia och jag ska snart låta våra hundar studsa i djupsnön på N. Pitholm, känns bra eftersom Mr Cato hade en lång aktivitetslös dag igår.

Pussa på Dex och slit inte ut ögonen på HästNet ;=)



Kramar!!!

2008-12-15 @ 10:04:39
URL: http://theressorvag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0