Världens bästa REX



Världens bästa Rex är på kollo på bergåsa i helgen. Dexters uppfostrare, lekkompis och sällskap ska bo här i helgen då familjen Lind är på dop i Umeå. Bilderna i detta inlägg är tagna förra året i februari men idag har faktiskt någon centimeter snö landat på backen och hunden (och matte) var lycklig imorse över det lilla vita. Det är något speciellt med nysnö, så är det bara. Hoppas nu bara att "det lilla vita äcklet" som Jonas säger håller sig på backen och inte övergår i bara is. Hellre några minusgrader och snö än plusgrader, snömodd och is. Det tummar vi på, vädergudarna och jag! 

 


   

Kommentarer
Postat av: Kathleen

Han är verkligen världens bästa Rex!!



Hoppas allt går bra för er, men det tror jag ju att det gör... Själv knaprar jag värktabletter och hoppas på att bli piggare tills imorgon iallafall!



Har just svarat på Nadias mail att jag tänker ligga på soffan idag, så hon inte blir fundersam att jag inte engagerar mig...ler



Kraaam!

2008-11-14 @ 07:00:47
URL: http://www.lindarna.net
Postat av: Jenny.

Ekke och Disse vill träffa Rex och Dex ( deras namn rimmar mkt bättre jhu !!) Fast helst av allt så vill Disse nog träffa SIN Dexter utan några andra typer.....hehe. Sov gott gumman tack för mörkräddsamtalet. Puss.

2008-11-16 @ 00:18:26
URL: http://jcarpediem.blogg.se/
Postat av: Anonym

Måste berömma dina bilder, jättefina!

2008-11-16 @ 21:53:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0