Lycka, glädje, kärlek



Ja, våra aningar hade vi allt men vi kunde ju inte helt säkert veta.. Lilla Sofis dop blev ihopslaget med ett bröllop och vackra Johanna och Jonny slog två flugor i en smäll. Eller tja, kanske tre då de lurade Jonas (återigen) att de hade en till liten bebis på g. Jonas går på det varje gång.

Dopet slash bröllopet var jättefint, jag kom på mig själv att bara sitta och le i kyrkan (samt gråta en skvätt, fast av glädje förstås). På Johanna och Jonny-vis lyckades de hålla ihop allt och  inte försäga sig (nästan) för att kunna göra bröllopet/dopet till sitt alldeles egna. Det var mycket lyckat och jag kommer aldrig att glömma Johannas insikt som kom precis innan vi skulle åka hem på kvällen... "Oj, tänk att jag har gift mig idag" Sedan tittade hon bara på Jonny som frågade varför hon tittade så konstigt på honom. Han undrade om han hade något i ansiktet, typ tårta eller nåt. Vi andra fick fylla i att Johanna bara fått en insikt i om att hon faktiskt gift sig under dagen.

Lilla Sofis dop-present från oss var det fina tussilagosmycket och precis som det står runtom fyrklövern på smycket (lycka, glädje, kärlek) önskar jag familjen Blylod/Grankvist all lycka, glädje och kärlek. Älskade vän, tack för att jag fick dela denna dag tillsammans med er!

Kommentarer
Postat av: J.

Hejsan suris. ;0)Hoppas du fick se ditt program !! Puss !!

2008-09-28 @ 21:17:12
URL: http://jcarpediem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0