Party



Vill efter lördagens party, som  förövrigt var klockren, bara hänvisa till kära vännen Jenny som i ett inlägg för ng månad sedan beskrev vår utekväll såhär; "Med mat i magen och det mesta sminket där det skulle så öppnade vi oss en vinflaska. Vi kom till så mkt insikt under kvällen att det var skrämmande. Alla kloka och visa ord borde vi ha spelat in, nu när minnet sviker oss lite. Jag älskar dessa gånger då vi bara kan prata, prata och prata. Man får ventilera och analysera och framförallt skratta magen av sig. Att man kan spilla så mkt, med så lite i glaset är riktigt imponerande !!" . Framförallt den sista meningen var just då tillägnad mig, men jag undrar om inte Fröken Pettersson börjar komma ikapp ;). Bilden är dessutom tagen av ovan nämnda person efter något vinglas och jag kunde inte låta bli att leka lite i photoshop. Bilden samt detta inlägg sammanfattar lördagens ute-kväll som avslutades med lite mariiska (dvs mitt försök att prata pite-bondska) och vegmål på Max. Söndagen bör vi dock inte gå in på ;).  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0