Uppdatering



Nej, jag har inte dött, det har bara varit lite att göra för Malaria den senaste veckan :). Just nu är det detta som upptar min tid. Vi har fått 116 st artnamn vi ska kunna till en arttenta i skolan och varför inte då förena nytta med nöje och jobba lite med kameran SAMTIDIGT som jag pluggar?? En mkt bra idè tyckter jag och dessutom riktigt roligt. Nu kommer jag inte att ta kort på 116 st arter, men de jag hittar lägger jag upp på pixbox. 

  

Förutom det lilla projektet med arterna har vi hunnit gratta pappa i helgen, köpt en grill som nu ska tjäras, varit till luleå och gjort en del inköp (se bilder nedan) osv osv. Nu känns det iallafall som att vårat grillprojekt kommit igång lite, på fredag ska Jonas och svärfar åka och köpa plattor plus sand och förhoppningsvis blir plattorna lagda i helgen.  

 
www.scorett.se


www.markslojd.se

Stolpen vi köpt kom från ringus,står det iallafall på förpackningen, men söker man på nätet har ringus kommer markslöjds hemsida upp så jag antar att vi har köpt en liknande som på bilden ovan.
 
På återseende!
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0