Hundbur



Jonas har idag jobbat sin sista dag på firman. Då han jobbat i finanskrisens mekka som svetsare, har det inte varit alltför stressigt de senaste månaderna. Han blev varslad för en månad sedan och idag var det tyvärr tack och adjö. Dock hann han med att slutföra ett x antal hundburar i verkstaden, varav han fick köpa en för en liten billigare penning till Audin och Dexter. Det är en mått-anpassad helbur med en valfri mellanvägg som lätt kan tas bort och sättas dit och både  jag, Jonas och Dexter är jättenöjda med konstruktionen. Det känns bättre med en hundbur utifall olyckan skulle vara framme. 

Under min tid på universitet har jag blivit indoktrinerad med att jag ska bortse från "mitt vuxenperspektiv" och istället se till barnens livsvärld. Jonas har bytt ut barnets perspektiv mot hundens. Så skallerfritt som möjligt, en utfalls/säkerhetslucka där bak och både gångjärn och dörr är noga uträknade så att hunden ska få det bästa möjliga. Snyggt jobbat säger jag bara!  

  

   


Kommentarer
Postat av: Fia

Tja



Jag är i Rosvik Torsdag- lördag, Spåra????



JAAAAAAAAAAAAAA

2009-04-30 @ 07:48:06
URL: http://fiasfunderingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0