Fel sak på fel plats alà Maria






Jag surfade nyss in på fototriss och denna veckas tema var fel sak på fel plats. När jag letade lite i min bildbank hittade jag denna passande bildserie. De är inte tagna av mig utan min kära pappa, varav jag inte kan vara med i just fototriss utmaning där bilderna ska vara tagna av mig. Men jag minns, jag ler och längtar lite till sommar, sol, värme och Iggejaur (utan bräms och myggor).

Nu: testing av mammas skidor oppa berget  tillsammans med en lösspringande Dexter. Önska mig lycka till, kan nog behövas...

Kommentarer
Postat av: J.

Jag längtar oxå....haha fast ja vet ju inte ens om ja blir medbjuden ngt i sommar. ;0P Äsch aj åker dit ändå !! Håller tummarna att de blir bättre väder i morgon så vi kan fota lite små monster !! Puss !!

2009-02-23 @ 11:33:47
URL: http://jcarpediem.blogg.se/
Postat av: Kristine

Du är så jäkla fin!

2009-02-23 @ 15:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0