Dygnsvill oppa bergåsa



Då jag under julen vänt och vridit på dygnet lite, innebär det att jag fortfarande har lite svårt att vända tillbaka dygnet så som det borde vara. Då jag dessutom såsade till kring 19-tiden idag, smart Maria, är slutsatsen att jag har lite svårt att gå och lägga mig i tid. Därför sitter jag och leker i photoshop så här på kvällskvisten (läs natten). Och har jättekul. Vilket gör att jag vill gå och sova ännu mindre. Mamma föreslog att jag skulle lägga mig och lösa soduko, en bättre idè än photoshop kanske... Men åå vad mycket man kan hitta på i det ovannämnda pogrammet. Se bara på bilden nedan. Nog finns det begränsningar i pogrammet och visst finns ibland en övertro över vad man kan fixa. När man är som jag, självlärd, infinner det sig ibland en viss frustration över att tanke och verklig handling inte alltid stämmer överens,  men nog öppnar det upp många nya dörrar och estetiska möjligheter.     


Kommentarer
Postat av: T

Kanske jag ska komma på Photoshop kurs hos dig nan gang. Självlärd eller ej så kan du garanterat mer än mig. Men jag håller med dig om att det är ett fantastiskt verktyg.

Roligt att du skriver lite granna igen :=)



Puss och kram /Theres

2009-01-21 @ 19:54:41
URL: http://theressorvag.blogg.se/
Postat av: Kathleen

Hördududu lilla damen! Stå och ljuga för mig och Annette på det där viset förra veckan, att du inte hade några lektioner idag(fredag), men så kommer vi till skolan och får veta av Denice att du visst hade det. Jag och Annette tittade på varandra och sa samtidigt: "Hon vill inte vara med oss något mer!"hahaha Nä, fy skäms på dig, inte ljuga på det där viset...:P



Hoppas veckan varit bra annars? Kramen!

2009-01-23 @ 15:47:17
URL: http://www.lindarna.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0