"Ledabruten" men lycklig i själen


Paparazzi -99 e:Warsteiner u:Parnassia

Till sist blev längtan alldeles för stor och jag har idag fått låna Susannes underbara Paparazzi för en dressyrinjektion. Puh vad jag kommer att känna av att jag lever imorgon! Efter fem minuters skritt på lång tygel började mina sittben domna bort, i slutet hade mina ben förvandlats till gele och jag kan säga att magmusklerna kommer att kännas av gode rejält imorgon. Men ååå vad det är värt det! Tack kära lill-Parren (och Sussi såklart)!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åååå, hur länge sen var det? Hur underbart var det? Åååå.

2009-01-30 @ 18:38:56
Postat av: Anonym

Åååå, hur länge sen var det? Hur underbart var det? Åååå.

2009-01-30 @ 18:40:06
Postat av: Kathleen

Så härligt för dig vännen, jag vet hur mycket du har väntat!! Och längtat...



Hoppas allt går bra i skolan för dig? Vi har skitkul, tufft, men skoj. Ses vi på inflyttningsfesten nästa helg? Kraaaam!

2009-01-31 @ 18:36:38
URL: http://www.lindarna.net
Postat av: Susanne

Hej Gumman! Fick du jobba hårt?? Parren såg i varje fall väldigt nöjd ut... Tack för mockningen =)



KRAM

2009-02-02 @ 08:35:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0