Huslykta & vildsvinet Gruff



Av min kära mamma har jag fått en efterlängtad "huslykta" som nu pryder radioskåpet i vardagsrummet. Tillsammans med en häst. Såklart. 1000 tack kära mor!!

Dexter har också fått en present idag, hans bästa vän heter numera "vildsvinet Gruff". Ett latex-vildsvin som gruffar när man trycker på den och skriker när man tar i lite hårdare (typ trampar på den). Som tur är gruffar den inte så högt och Dexter har än inte tagit för hårt i den så den skrikit. Han går mest omkring och bär den. Och har den bredvid sig. Och äter på sitt ben samtidigt som han har Gruff i munnen. Fråga dock Jenny hur det går när man nyvaken trampar på hundarnas leksak och det skriker vilt...   

Kommentarer
Postat av: Theres

Är det månne en likadan gris som Cato har?

Att trampa på dom i nyvaket tillstånd kan göra att det händer en olycka ;P Har inte hänt någon än men jag väntar...

2009-01-23 @ 21:54:55
URL: http://theressorvag.blogg.se/
Postat av: J.

Hemskt hemskt !! Huvva jag går fortfarande på lugnande efter det !! Snygg lykta förresten. ;0)

2009-01-23 @ 22:01:29
URL: http://jcarpediem.blogg.se/
Postat av: Stina

Jag antar att en del av charmen med akademin är att det ska låta krångligt.. =) Jag läser just nu en Masters (motsvarighet till Magisters kanske?) i Sociologi på National University of Ireland, och innan det tog jag en examen i Social Science.. så då läste jag Sociologi och Social Policy.. och lite Antropologi.. Förhoppningsvis blir det doktorsstudier i sociologi till hösten. Vad är det du läser för nåt ?

2009-01-26 @ 16:33:14
URL: http://stormstina.blogg.se/
Postat av: Fia

tja

jag utmanar dig, jag vet att du redan har gjort utmaningen men det har ju inte jag läst, så skriv nu.... Du kan ju göra en variant med bilder!!

2009-01-27 @ 15:21:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0