När jag blir rik..



När jag blir rik ska jag köpa en röjsåg av den kraftigaste kalibern och med en startknapp jag enkelt kan starta helvetet med. Utan att behöva muta snälla "Pite energi-entreprenörskarlar" med glass eller över huvudtaget behöva ha en karl i närheten som kan dra igång den åt mig. Jag lyckas nämligen rubba startsnöret.. 1 dm .. max. Trimmern som jag kan starta själv utan manlig kraft är självklart för svag för ändamålet; att röja om och kring "bäcken" och trädgårdslandet. Så, med ledordet KAN SJÄLV är den hederliga gamla lien en pålitlig och icke mansbehövande ting. Kanske inte den bästa men miljövänlig, armstärkande och fungerar hyfsat för dess upprag. Hyfsat. Tyvärr inte perfekt.




Alltså, summa summarum: När jag blir rik ska jag köpa mig en lättstartad röjsåg, alternativt en karl.

Kommentarer
Postat av: Kathleen Lind

En röjsåg lät väl bra? blinkar

2010-07-16 @ 12:54:59
Postat av: Ida

Hah, you go girl :)

2010-07-19 @ 10:05:57
URL: http://nogg.se/neuchadlys
Postat av: Robert

Varför då? Lien startar väl alltid? Inte alltid man kan säga det om en karl heller.

2011-09-17 @ 02:30:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0