Smakprov från Portugal, Algarve



Så är jag och Susanne hemkomna från Algarve och vår efterlängtade ridresa. En vecka i solens sken, underbar natur och vy, mycket trevligt sällskap, god mat och dryck samt dessa fantastiska hästar, kan det bli bättre? Det var med blandade känslor vi lämnade Portugal, hemma är alltid hemma men samtidigt längtade vi tillbaka så fort vi lämnade den hemtrevliga gården. Vi har haft en helt fantastisk resa med inspiration, nya tankar och erfarenheter, fina minnen och upplevelser, en skön semester och samtidigt såklart en massa hästgos. Nedan följer några bilder från vår resa, fler kommer så fort tiden finns för redigering och förhoppningsvis mer information och redogörelse om själva resan. Se därför detta som ett litet smakprov. 


Hingststallet




Uteritt i bergen


Jag och hingsten Janota




Kommentarer
Postat av: Theres

Jättefint smakprov som ger mersmak!



Tack för i lördags, det var roligt sötis. Dock tror jag nån har bidragit med baciller till min hals och nos. Reklamen med sågklinga i halsen är en bra beskrivning. TUR att jag hann med att ha kul innan förkylningen slog till!



puss vännen!

2010-05-31 @ 10:03:36
URL: http://theressorvag.blogg.se/
Postat av: Susanne

Vill ha mera! Redigerade eller inte, kolla in på Klumgården ;)



Kram!

2010-05-31 @ 20:57:33
URL: http://klumgarden.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0