Pappa Eskil i bilder



Hundarna har fått springa runt på ängen medans jag febrilt försökt passa på att ta några kort på Pappa Eskil. Tyvärr är det bara att konstatera att ljuset inte är det bästa den här årstiden, jag älskar julen men mitt fothjärta längtar till påsk och det underbara ljuset som brukar vara då. Nåja, det gäller att passa på när solen är framme och idag var det  inte såå dåligt ljus. Dock blir korten lite gryniga.

Hundarna de nosade upp älgskit, rullade i snön, grävde intensivt, sprang lite, ja, roade sig friskt med andra ord. Jag försökte få några foton på Pappa Eskil in action, men så fort jag hukade mig alt satte mig på knä för att få en bra bildvinkel, la sig söthunden ner. Men några bilder blev det iallafall.


Det är inte bara Dexter som ser galen ut när han rullar i snön. Sådan far, sådan son antar jag. Notera Dexter som hittat ett luktspår i bakgrunden, början på älgskitspåret tror jag.


Efter man har rullat sig måste man skaka på sig lite.




*kommentar överflödig*


Kommentarer
Postat av: Jenny.

Hej gumman !! Åh vad mysigt ni ser ut att ha haft det. Kanske hinner jag komma förbi ngt i veckan eller till helgen kanske. Jag är helledig och utan sambo typ!! Sitter nu på Arlanda och längtar hem. Pussa Ekke från mig, och Dex såklart !! Älsk dä !!

2008-12-07 @ 18:44:31
URL: http://jcarpediem.blogg.se/
Postat av: Theres

Jag tycker ni ser ut att ha det riktigt mysigt trots dåligt ljus!! Mitt ljus är aldrig bra, inte ens till påsk. Om det beror på dålig utrustning eller fotografen lämnar jag osagt. Men viljan finns!

Kram Theres

2008-12-08 @ 15:21:07
URL: http://theressorvag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0