Spårhjälp efterlyses



Dessa spår hittade jag vid vägkanten bortanför myren. Jag har lite små funderingar vad det kan vara då de är storleksmässigt ungefär som Juniors (kattens) tassar. Räven har tidigare varit på besök, men hans/hennes tassar är betydligt större och jämnare.  Spåren är parvis så jag funderar på om det  kan vara en mård. Någon därute som vet? 

Bilderna har inte den bästa kvaliteèn direkt, men jag har försökt framhäva spåren så gott jag kunnat, därav den blåa tonen. Spåren nedan har jag faktiskt ingen aning om, återigen, någon som har något förslag???


Kommentarer
Postat av: kristine

Åh, min pappa skulle veta. Han sköt förresten en mård häromnatten.

2009-04-02 @ 18:41:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0