_____________________________________________



För några veckor sedan blixtrade och åskade det rejält oppa bergåsa och dator, telefon och modem rök ordentligt. Nu har vi äntligen fått en ny telefon, tack snälla Henrik som gav oss en ny! Vi  fick minimal ersättning för våra gamla telefoner, (för gamla enligt försäkringsbolaget) men Henke var snäll och sponsrade med en telefon som han hade till övers, finare än våra gamla,  så ni som försökt ringa och det bara tutat upptaget, nu kan ni få tag på oss igen.

Igår var det dags igen, det blixtrade friskt runtom, dock aldrig rakt ovanför vad jag hörde. Allt urdraget denna gång så inga åskskador vad jag vet. Har åkt på en rejäl segdragen öroninflammation så tur i oturen kanske att jag inte hör så bra... Dexter & Obelix reagerade dock lite, så den kanske var närmare än vad jag hörde. Några rejäla blixtrar såg jag dock, tänk bara vilka krafter!

Idag är det kurering som gäller, tyvärr är jag trots lite högre feber rastlös, och fastän jag är hemma från jobbet pga att  jag inte vågade köra med så pass hög feber och en kropp som inte alls känns kry känner jag ändå att jag har svårt att bara ligga och "kurera mig". Det är dock bara att härda och hålla tummarna att antibiotikan gör sitt. För med ett öra där trumhinnan spruckit två gånger så tycker jag att det räcker nu. För det gör ont.  Jag tröstar mig med att jag snart är ledig i två veckor, och kanske hinner njuta och hitta lugnet då istället. Likt bilden nedan, det vore drömmen.


Kommentarer
Postat av: Theres

Usch då, krya på dig gumman! Kurera dig fullt ut innan du återvänder till jobbet.



2009-08-10 @ 15:55:44
URL: http://theressorvag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0