Förändringens vindar



Förändringens vindar har yrt över Bergåsa och jag och Jonas har efter ett enhälligt beslut beslutat att det är dags att bryta upp, efter 8 år tillsammans är det dags att gå vidare. Ikea har blivit x tusenlappar rikare och vi börjar nu få ordning på var sitt håll, jag oppa berget och Jonas i en jättefin lägenhet i stan. Dexter är på delad vårdnad medans Obelix (aka krigshjälten/strimlarn) fortsätter att bo här med mig. Det är ett beslut som känns rätt för oss båda och även om det inte är lätt med separationer känns det ändå som att det är det bästa för oss i slutändan. Förändringens vind är således inte alltid av ondo.

Kommentarer
Postat av: Ingela

Du har så rätt Maria! Du ska veta att jag tänker på dig.

Många kramar från mig och sur-Hugin.

2009-12-26 @ 18:12:36
Postat av: Kathleen

Förändring är bra eller dåligt, i ert fall verkar det vara bra!:)



Varma kramar till er från trötta gänget på Mossen, det var jooooobbigt att köra hemåt idag, huvudet känns mos...

2009-12-27 @ 21:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0