Note: Kom ihåg batteriet, beställ ny kamera


Eskil

Så kom Jenny hit i eftermiddags rustad til tänderna med kläder, hundgodis, kamera, objektiv, hundar osv. Jag kom direkt från praktiken, stressad över att det underbara solskenet skulle hinna försvinna. Dock hade Jenny  glömt batteriet, och jag, jag har en seg kamera som snart ger upp. Men några bilder hann vi med, vissa bättre än andra som vanligt. Och när skärpan är bra är motivet galet, och tvärtom då såklart. Men jag antar att det är det fotografering går ut på?

Motivet denna gång var bröderna bus med far och tanken var att få några enhetliga bilder till bröderna D:s hemsida som är så mallbaserad att det är svårt att få som man vill. Men den är gratis, Och emellanåt ganska kul att fixa och trixa med. Fast fruktansvärt frustrerande när den inte går att få som man vill, både estetiskt och i "cyberville". Vi är inte riktigt nöjda än, men tids nog kommer hemsidan till en dator nära dig...


Eskil  (Hjortronmyrens Mel Gibson)

Kommentarer
Postat av: J.

Ahahahahaaa den bilden är så FUL !! batteriet är numera nedstoppad i väskan, där det alltid ska vara !! Tusen tack för idag gumms, nästa gång ska ja vara lite piggare !! Puss !!

2009-02-24 @ 22:11:05
URL: http://jcarpediem.blogg.se/
Postat av: T

Hihi han är för jävvla söt. Påminner om C:s typiska: dra in läppen i munnen och se lagomt kocko ut !!

Blir kul med hemsidan, men ha inte för höga krav bara. Tror nog att jag blir imponerad ändå.



PoK

2009-02-25 @ 09:54:44
URL: http://theressorvag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0