Disträ och förvirrad i reflektionens spår



Jag har ju totalt glömt bort! Min uppsats är numera publicerad på uppsatser.se, sök på Maria Bergström (Reflektera mera) alternativt klicka på länken nedan om du är nyfiken, filosofisk lagd eller bara sömnig men inte kan sova. Det är helt självförvållat och man behöver inte förstå och man behöver inte läsa hela i detalj. Så känn er manade gott folk, kanske är det lika roligt för er att läsa som det var för mig att skriva. Om inte: kom ihåg att jag iallafall hade roligt och äntligen fått komma till min rätt; en dos av filosofi, pedagogik och ett utmanande och utvecklande av mitt skrivna språk och uttryck.
 
http://epubl.ltu.se/1652-5299/2009/070/LTU-LAR-EX-09070-SE.pdf

Kommentarer
Postat av: Kathleen

Åh, jag hade läst den om det inte vore sommarlov!! Påminn mig till hösten igen, när det är legitimt att tänka på allt vad skola heter...ler



Puss o kräm!

2009-07-11 @ 11:23:00
URL: http://scrappartillsammans.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0