Celebert besök oppa bergåsa



Döm om min förvåning när jag tittade ut idag och såg en renskock på ängen! Jag räknade till ungefär 30 renar som stod i godan ro och krafsade lite, åt från majbrasan och knatade omkring. Dert var mysigt och rofyllt och de får gärna komma igen. Tänk vad underbart om man bara kunde byta ut renarna till hästar istället...

I övrigt har jag åkt på en seglivad flunsa (eller vad det nu är), och pigg och kry är väl det sista jag är just nu. Men det ska väl ge sig någongång och iochmed att jag inte kan röra på mig så mycket så har jag fått bort lite skola också, lagom till jullovet. Någonting gott ska väl detta ha med sig...

Denna bild får avsluta dagens inlägg, notera de två renarna i mitten som står så gulligt ihop. Bildernas kvalitet lämnar väl mycket att önska, det är en tung fototid just nu, men men...


Kommentarer
Postat av: J.

Hujja vilket jobb med 30 hästar !! Hehe nä jag förstår din tanke. Inte bra att du är sjuker, se till att bli frisk typ NU !! Hm ja slår nog en signal snart, ska bara få ngt i magen. Kram.

2008-11-27 @ 12:53:28
URL: http://jcarpediem.blogg.se/
Postat av: Theres

Ja vill å ha renar å hästar hos mig! Allt bra med Dex?

Krya på dig

/T

2008-11-27 @ 18:53:59
URL: http://theressorvag.blogg.se/
Postat av: Kathleen

krya-på-kram



Vi ses förhoppningsvis imorgon!

2008-11-30 @ 09:01:11
URL: http://www.lindarna.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0