Myspys



Annars då? Jo, efter en heldag i skog och mark är det mys, lite hundboksläsning/mode-skönhetsblaskor, god mat/tilltugg samt lite dryck som gäller. Godis i mängder förstås och GOTT var det. Men lite nyttiga var vi..



Och trötta blev vi allt. Trots det surrade vi... och surrade, och surrade. Och ändå är jag inte less min vän Jenny. Jag håller med henne. Klarar vi av att denna helg hålla surret på högsta nivån hela tiden så klarar vi det mesta.  Älskade vän, jag är ytterst tacksam att jag har dig! Detta gör vi om.


Kommentarer
Postat av: Kathleen

Tur det finns goda vänner! Som står ut med alla ens små konstigheter...haha



Hoppas första dagen varit bra? Min var toppen! Synd man inte kan få vara kvar på Ur och Skur för evigt, jag vill INTE gå tillbaka till skolan...muttrar något om puckade mattelärare



Kramen!

2008-10-20 @ 19:28:03
URL: http://www.lindarna.net
Postat av: Kristine

Lilla alko :)

2008-10-20 @ 19:48:13
Postat av: J.

Åååååååååååååååååå jag blir nästan.....eller nästan jag blir tårögd. Bilderna dina är helt underbara.....fast hur lyckades du ta så många på mig utan att ja märkte det ??!! ;0P JAG VILL TILLBAKA NUUUUUUUUUUUUU !! Älsk dä gumman !!

2008-10-20 @ 20:37:14
URL: http://jcarpediem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0