Hjärterum


Museau
ox -92

Idag har jag varit hos min kära vän Susanne och hennes paradis. Vi skrittade ut i strålande sol och hade en sån där mysritt som jag saknat så otroligt mycket. Den känslan är svår att beskriva för någon som inte varit med om det själv. Vad jag saknar detta hästliv!  

Resten av dagen har gått åt till att  tvätta en inte alltför ren bil hos mor och far. Tanken var att även byta vinterdäck när jag kommit hem till bergåsa, men väl hemma och med däcken framburna insåg jag att jag glömt att låna pappas domkraft. Min var böjd när jag köpte bilen och vi har prövat slå ut den, vilket inte gick så bra. Därför blir det vinterdäck några dagar till, förlåt miljön, och sedan blir det en sväng till nordiska bil för inköp av en ny till "Hylan" (bilen alltså). 

Blir det bra så, älskade bror (ang konsten att uppdatera)?

Kommentarer
Postat av: Anders

Joo men jag vill ju se mer bilder! :)

2009-04-27 @ 12:53:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0