Dagens bästa kommentar



Dagens bästa kommentar kommer från grabbarnas grillkväll. M utbrister, talandes i telefonen och med Dexter (?) nedanför fötterna: "Hörrni, vad gnager hunden på? Jag tror det är en råtta eller nåt?!!!!" Till saken hör att Dexter har en liten mani att gnaga bort snön under tassarna, Diesel likaså (se bild). Detta var alltså råttan. Dexters egen tass. 

Annars har kvällen förflutit med grabbmiddag (och så jag) och grillen har haft 2009-premiär. Grabbarnas tidsplanering sprack emellertid, men middagen bjöd på många skratt, lite hockeprat och god mat.

 

Jag har idag fortsatt utforska kameran, testat lite och lekt paparazzi.


Junior genom fönstret

Jag har liksom Terese börjat drömma mig bort mot sommarens glada dagar och utemöbler, och denna spaghetti-solstol (dock i en annan färg) skulle jag mer än gärna vilja ha oppa berget. Farmors blåa spaghetti-stol från 60-talet finns kvar på gården och vill gärna ha sällskap, dock kanske en med lite mindre rost...  



Tro det eller ej, men den är otroligt härlig att sitta i, håller sig lätt ren och behöver ingen dyna. På ovannämnda hemsida kan man tävla om en spaghettisolstol och jag har haft snälla vänner och sambo som ställt upp och lånat ut både mailadress och telefonnummer så att jag fått några fler chanser att vinna. Tack underbara ni! Så håll nu tummar och tassar, en retrostol oppa berget passar, jag lovar!!   


Kommentarer
Postat av: J.

Åååååå jag had eju oxå velat sitta brevid brasan. Hörrö har du planer för nästa lördag, jag tänkte på vindruvor, trampade i flaska !!

2009-02-28 @ 22:23:33
URL: http://jcarpediem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0