Vildsvinet Gruff - en vän i nöden

Jag har fått låna ett lite ljuskänsligare objektiv av min far vilket jag idag har testat mig fram med. Tyvärr är det ingen zoom på det, men det är lite lättare att ta inomhusbilder med det. Dexter är ett allmänt tacksamt testobjekt när det gäller fotografering som synes och idag fick han och vännen Gruff ställa upp. Kanske inte så frivilligt men ändå. Här tror han dessutom att det ska bli kloklippning då jag lagt fram grejorna på bordet. Stackars hund, det är tur att han har Gruff vid sin sida. 


Kommentarer
Postat av: Susanne

Sötnosen! Har han kvar mjukisen som han fick från mig eller är den slaktad sen länge?? kram



2009-02-09 @ 15:21:29
Postat av: Fia

kom och ta kort på mitt vilddjur PLEASE!! Du är så duktig!!!!!

2009-02-12 @ 12:34:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0