Konsten att uppdatera...



Jaja, jag vet att jag inte är den bästa på uppdateringar... Men här kära vänner, kommer ett inlägg som visar att jag lever iaf! Jag har haft några utomordentligt underbara, värdefulla lediga dagar där jag bara varit samt tagit tag i  källarstädningen/ansiktsbehandlingen/wii fit mm. Sen har jag även sett ofantligt många Weeds-avsnitt. Jag stödjer inte  gräsanvändning/försäljning men utöver det så tycker jag att serien är väldigt underhållande, ironisk rakt igenom och jag diggar Nancy, hon är min nya idol. Jag blir konstigt glad av den och skol- och existensångesten håller sig lite på avstånd. Jag har tappat lite mål och mening med en del, speciellt skolan, men jag fungerar så här, jag vet, och det är bara att stå ut. Jag tröstar mig med att jag ska fly till Iggejaur och försöka sätta c-uppsatsen så att den blir gjord iallafall. 

På tak om annat fick jag Hööks-tidningen före helgen och jag har suttit och drömt mig bort samt insett att om jag vore hästägare skulle jag vara deras bästa reflex-kund. Det skulle bli reflex-träns/grimma/ländtäcke/brösta/, senskydd/varseljacka, ja,jag och hästen skulle vara reflexiserade till 1000. Förutom alla reflexer skulle jag även köpa ett täcke till min framtida shettis, egentligen onödigt då jag vet att shettisar brukar klara sig mycket bra och oftast betydligt bättre än vad man tror, men det var ju bara sååå bedårande!! Är det ett regntäcke bara så kan det ju gå an.. Sen har jag även sett ut aggregat, en säkerhetsväst, samt ridhanskar. Nämnde jag att jag vill ha en egen häst??       


Kommentarer
Postat av: Theres

Oj vad jag känner igen mig! Redan nu är jag en bra Hööks kund men det finns ju endel som man måste vänta med till man har själva hästen... Fast träns, schabrak, benlindor och sånt, det har jag redan. Vad drömmer du om för häst? Själv vill jag ha ett kallblod att rida dressyr på eller en annan, liten, häst av nått slag, max 155cm. En PRE kanske... :0)



Puss o kram /T

2009-01-12 @ 12:35:54
URL: http://theressorvag.blogg.se/
Postat av: Kathleen

Vad var det du ville ha sa du?;) Hoppas din dröm blir sann någon dag...



Slumrade en stund på soffan, åååh så skönt det var! Nu längtar jag till sonen går och lägger sig så jag kan slumra igen!skrattar Kram kram

2009-01-12 @ 18:25:52
URL: http://www.lindarna.net
Postat av: Kathleen

Vad var det du ville ha sa du?;) Hoppas din dröm blir sann någon dag!



Har slumrat på soffan en stund, åååh så skönt det var! Nu längtar jag att sonen ska gå och lägga sig så jag kan slumra vidare!ler Kram kram

2009-01-12 @ 18:28:06
URL: http://www.lindarna.net
Postat av: Fia

Hejsan



Jag snodde din rubrik till mitt senaste inlägg....



Hope that's ok with you



2009-01-14 @ 11:44:19
URL: http://fiasfunderingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0