Semestertripp


Parren (e:Warsteiner)

Så ska jag snart ta mig några semsterdagar för en härlig tripp 150 bilmil till Falsterbo (längst ned i Sverige) tillsammans med gott sällskap,  Susanne och Tobias. Falsterbo horse show står på schemat lördag och söndag och en visit i Köpenhamn ska även hinnas med under fredagen. Jag och Susanne (tillsammans med Sussies mamma Ulla) hade för två år sedan en biltripp till Söderhamn tur och retur på en dag (25 mil norr om Stockholm ungefär).  Då köpte Susanne den underbara "lillkillen" ovan, så vi kan som säga tycker jag att vi har lite vana med det här med hästresor med några mil. Denna gång blir det som sagt ytterligare några mil till Falsterbo horse show med hoppderby, dressyr, show, fina läktarplatser och hästmässa, något jag ser mycket fram emot. Någon som är avundsjuk?? Fina Theres hade dessutom hittat en rabattkupong till mässan som hon ska skicka med, får se om vi ryms i bilen sedan :)).

So long kära Bergåsa, ses snart igen!  

Kommentarer
Postat av: Susanne

Jag är LADDAD!!!! Bilen är packad, biljetterna och kameran är med. Nu sticker vi!! KRAM

2009-07-15 @ 10:09:54
URL: http://klumgarden.cybersite.se
Postat av: T

Jag har redan sagt det men säger det igen! Ha det så underbart kul som det bara går



Och ja, jag är avundsjuk :D Missa inte "Tack Briar" 12.50 på söndag bara.



Stor KRAM

2009-07-15 @ 16:40:30
URL: http://theressorvag.blogg.se/
Postat av: Jenny.

Åh jag saknar dig redan. Eller så tycker jag bara synd om mig själv som inte är där nere. =0) Puss gumman.

2009-07-17 @ 00:12:34
URL: http://jcarpediem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0