Dexters söndag i bilder


Fotträning med matte. Det tar sig för både hund och förare.


Därefter apport-träning med dummisar.


Som avslutning och belöning på dummies-apporteringen, apport med
 kanindummin.


Levererar allt eftersom. Vi kör på, försöker förbättra och utvecklas. Jag hoppas
bara detta il håller i sig så vi inte behöver skämmas i Pålkem (jaktinternat
som Goldenklubben Norrbotten anordnar i slutet av maj ).


Promenad (språngmarsch för vissa) i skoterspåret oppa berget...


och till sist massor med bus med Lage


Kommentarer
Postat av: Kathleen

Åh så roligt det ser ut! Jag blir så avis, vill också ha en hund som vill och förstår...skrattar



KRAM!

2009-03-24 @ 06:30:19
URL: http://www.lindarna.net
Postat av: Karin

Vilka härliga vinterbilder och vilken fin hund. Ser lydigare ut än min golden som fyller 6 i år!

Der ser ut som du är väldigt duktig att fotografera, kul att hitta en ny fin blogg! Jag återkommer gärna. / Karin

2009-03-29 @ 13:53:58
URL: http://mittfnstermotskogen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0