Morgonstund...




När Obbe är i strimmeltagen så lever mina anteckningar farligt. Jag som trodde att han strimmlade i tidningskorgen... Men nä, skolanteckningar till både examinationsuppgift och c-uppsatsen har blivit utsatta för Obbes frustration över att inte få mat när han tycker att han ska få mat. Att han ständigt går på diet gör väl kanske sitt.. Tur i oturen att han väljer var han strimlar och faktiskt lyckades han denna gång strimla där det inte är så mycket skrivet, i hörn och dylikt. Jag få skylla mig själv som lämnar anteckningarna framme.

Nä, morgonstund har guld i mun säger jag bara och sätter mig ute på bron i strålande sol och bara njuter.
 

Kommentarer
Postat av: T

Tycker synd om dig ;0) Jag hade förmodligen velat döda, fast man inte får. Hoppas det går bra med uppsatser och sånt trots missödet.



KRAM!!!!!

2009-03-30 @ 18:23:33
URL: http://theressorvag.blogg.se/
Postat av: Susanne

Hej Bruden! Hoppas att du har det bra uppe i vildmarken =) Ser ut som en dag av intensivt uppsatsskrivande... om vi hinner i påsk kommer vi och hälsar på dig när vi är i krokarna. KRAM, saknar dig!

2009-04-01 @ 08:16:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0