Reflektionsresa




Efter en helg i iggejaurs och reflektionens tecken kan jag nu konstatera att jag snart är färdig med min c-uppsats. Efter 5007011 genomläsningar och korrekturläsingar hittar jag fortfarande småfel som rättas till. När de rättats till, ja då har något annat i dokumentet ändrats, typ rubriker eller figurer och så är kedjerusningen igång igen. Så nu får det vara nog. En sista genomläsning, och sen iväg. Det får bli vad det blir. Så, med hjälp av underbara Fia och Anna har jag nu äntligen fått detta färdigställt!! TUSEN TACK för att ni har ställt upp!

Det har varit en resa och jag har äntligen fått utmana mig själv, mitt språk och mitt tänkande. Jag är glad över att jag fick vara själv. Jag vet ju att detta är precis min grej, varför har jag inte gjort det här tidigare för??  I efterhand valde jag precis rätt ämne där reflektionen både innehåller filosofiska och pedagogiska aspekter. Jag tänker bara på de som ska opponera och läsa, hur intresserade de är... stackare. Sen ska jag också överföra lite till mina kära vänner och bekanta, bara liiite.

Nu väntar bara opponeringen och sedan är det sommarlov i några dagar och sedan jobb på SCA. Äntligen kan jag börja släppa tankarna och börja jobba i trädgården lite.


Kommentarer
Postat av: Kathleen

Grattis!! Så himla kul att du börjar bli klar!! Ser fram emot vårt arbete med lite skräckblandad förtjusning, men jag tror att jag och Annette kommer att fixa det bra tillsammans. Vi jobbar ju rätt bra ihop!



Kram på dig!

2009-05-26 @ 19:47:34
URL: http://scrappartillsammans.blogspot.com/
Postat av: Kathleen

Grattis vännen! Äntligen är du klar, vad du har varit duktig!! Ser fram emot vår C-uppsats med skräckblandad förtjusning, men tror det kommer att gå bra. Jag och Annette jobbar ganska bra tillsammans! Kram kram!

2009-05-27 @ 06:55:06
URL: http://scrappartillsammans.blogspot.com/
Postat av: Anna

Strongt jobbat! Vänta bara tills du är helt och hållet klar och har betyget inne - vilken känsla! :)

2009-05-27 @ 19:05:38
Postat av: Anonym

Hörru pluppo, jag vill också läsa!

2009-05-27 @ 20:24:22
Postat av: Kristine

Kristine heter jag.

2009-05-27 @ 20:24:46
Postat av: Jenny.

JAG VILL INTE PACKA !!

2009-05-28 @ 23:14:15
URL: http://jcarpediem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0