Utställning



Idag har det varit utställning i Sjulnäs. Jenny ställde broder D och kom riktigt bra till, slog några championathundar (bl a pappa Eskil) och var ytterst nära ett cert. Stort Grattis!





Robert ställde ut pappa Eskil och gjorde det med bravur!! Vi var imponerade!



Sen var min personliga favoritpinscher och snygging Hugin där och jag kunde inte låta bli att knäppa några kort. Skulle ha haft det andra objektivet för porträttfotona, men jaja, det kommer fler gånger förhoppningsvis (Ingela: *blink* *blink*). 





Kommentarer
Postat av: Ingela

Det är inte lätt att fota en en hund som är snabbare än tanken. Men du lyckades!

Vi tackar och bockar!

Kram

2009-05-17 @ 15:29:08
Postat av: Jenny.

Jag har stulit en bild av dig igen. :0/ Visst avr det idag du hade så fullt upp ??!! Äsch ja ringer kanske senare istället. Puss gumman !!

2009-05-18 @ 11:21:30
URL: http://jcarpediem.blogg.se/
Postat av: Ingela

Jag har glömt att meddela att jag har kopierat bilderna på Hugin. Hoppas detta är okej.

Kram

2009-05-20 @ 10:24:44
Postat av: Jenny.

KOM HEM NUUUUUUUU !!

2009-05-23 @ 21:59:07
URL: http://jcarpediem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0