Museau ox



Nu har finaste Museau (-92, e.Mustang, u. Musailima) åkt från Klumgården till sitt nya hem hos en duktig tjej i Luleå som kommer att ta väl hand om henne. Lastningen vi alla varit något nervösa för gick ok, ngt mindre än en timme och inget större bakslag. Museau är en speciell dam som hittat en plats i mitt hjärta och jag önskar henne allt gott framöver. Om jag någonsin skaffar mig en egen häst kommer det att vara Museau´s fina egenskaper jag kommer att leta efter.



Tack käre bror som stod ut med två något ofrivilliga, dästa och inte alltid alltför tacksamma modeller inför vår fotoshoot! Tack kära Susanne som även gjorde sitt bästa för att pigga upp både mig och hästen, du fick jobba lite :))

Kommentarer
Postat av: Kristine.

Men Luleå är ju inte så långt, kan du inte få komma och rida?

2010-08-16 @ 07:36:28
Postat av: Therese Jensen

Hejsan, va bara tvungen att säga att jag har en syster till denna häst och dom är väldigt lika ! :)

2011-03-24 @ 13:21:29
Postat av: Anonym

Hejsan, va bara tvungen att säga att jag har en syster till denna häst och dom är väldigt lika ! :)

2011-03-24 @ 13:22:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0