Funktionsberoende & egensinnad praktiker


www.have2have.se

Jag som är definerad  funktionsberoende och egensinnad praktiker som gärna vill ha estetik i det praktiska utförandet har nu hittat min perfekta match i form av ett par skor. Ett par GORTEX-stövlar. Enda kruxet är att skaften ser lite stora ut för mina smala vader, å andra sidan är det ju GORTEX som tål väder, vind och allt annat, de andas PLUS att de har en rejäl sula som iallafall ser ut att tåla lite slitning i några år framöver. Tror att det blir ett par sådana i för tidig födelsepresent. Typ 2 månader för tidigt. Men ändå, då är jag ju nästan helt rustad för vintern. Behövs "bara" ett par ordentliga täckisar som tål väta och tryck. Så det så.

Kommentarer
Postat av: Jenny.

Haha ja just honom hade jag glömt. Han ville väl para sig med dig om jag inte minns fel ??!! Tack själv, hur mår magen efter det aktiva kolet och hm.....dryckerna ?? PUSS !!

2009-08-30 @ 17:56:33
URL: http://jcarpediem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0